Střední škola uměleckomanažerská Vás zve na
WORKSHOP
GameDesignGuts Junior
Workshop herního designu od nápadu po hratelný prototyp deskové hry
V tříhodinovém kurzu herního designu GDG rozpracujeme v malých týmech (3-4) jednoduchý papírový prototyp deskové hry. Položíme základy herní tvorby a ukážeme si příklady typických herních atomů. Designovým výzvám se meze nekladou: Jak navrhnout RPG Kuželky? Co takový slovní fotbal pouze za pomoci pantomimy? Magnetický pingpong? Nápadům budeme rovnou házet pod nohy klacky produkce, výroby a testování. Výsledkem bude hratelný prototyp.
2. 5. 2017 16.00 – 19.00
kinosál SŠUM
Zdeněk Záhora je tvůrce, spisovatel, basák a pedagog. Založil neziskovku MU Game Studies, organizuje srazy Game Dev Area Meetup, pracoval jako herní designér a level designér. Učí na Masarykově univerzitě kurzy Aplikovaná herní studia a Digitální hry: analýza a design. Aktuálně vydal s Paperash hru Dark Train, s Edain jazzově metalové EP Skies Upside Down a finalizuje k tisku svoji 3. sci-fi knihu Datapoušť. K vědění (vč. herního designu) má velký respekt a ví, že vždy existuje něco dalšího, co lze obsáhnout a naučit se. Všechno dokončené je tím pádem okamžitě nedostatečně dobré… Taky si tohle napsal sám s podivně nepatřičným pocitem neověřitelné sebechvály – a vůbec, ono si to lidi vždycky píšou sami… 🙂